Příjemný ochotný a proaktivní personál. Vše vyřešeno k mé plné spokojenosti, dokonce i lépe než bylo mé očekávání. Ikdyž je servis pro mě dál, řádění dojedu zde do Říčan.
Zákazník
Skvělá zkušenost, doporučuji. Objednání na přesný čas, milá komunikace, rychlý servis. Vše vysvětleno a ukázáno. Za mě bezchybné.
Zákazník
Děkuji Lenner Motors Říčany za velmi vstřícné a profesionální jednání. Cena je zde sice o malinko vyšší proti konkurenci, ovšem na oplátku člověk dostane to nejlepší co se dá od servisu očekávat. Počínaje recepcí, přes přijímací techniky (Petr Ulom), až po samotnou vždy skvěle odvedenou práci za krátký čas. "Ráno odvezu odpoledne vyzvednu". Za zmínku též stojí, že mají úžasného profíka na diagnostiku závad. Pan Jordán najde a odhalí každou skrytou závadu i tu sebemenší. Jezdím k ním už léta a zcela jistě budu jezdil i nadále. Díky vám všem za skvělou práci kterou děláte. M.
Zákazník
Jsem ohromně spokojená a to naprosto se vším......jednání. rychlostí.Chtěla bych pochválit samozřejmě celý servis ale ráda bych pochválila pana SUSKA
Zákazník
Opravdu jsem spokojeny s rychlosti a profesionalnim pristupem v Ricanskem servisu. Pan Suska je oravdu clovek na svem miste!!!! Vse umi dobre vysvetlit a vse bylo tak jak rekl... DEKUJI.. ale to se jiz opakuji:)
Zákazník
Tenhle servis mne šokoval !
Dnes jsem měl dopravní nehodu a mé auto Hyundai i10 dostalo na frak.
Mezitím co jsme vyplňovali papíry pro pojišťovnu se objevil člověk pan Tomáš Vilímec, který jel kolem a ochotně nám pomohl ty šílené papíry vyplnit. K mému úžasu byl od firmy Lenner motors z Říčan která servisuje mojí značku. Nejen že nám pomohl, ale zavolal rovnou i k nim do servisu s tím že tam dojedu. Další šok jsem zažil v servisu u pana Martina Staňa který už na mne čekal. Nabídnuta voda, káva a velmi vstřícné jednání které jsem nikde nezažil. Nejenom že mi pomohl s nahlášením na pojišťovnu, ale vyřídil i náhradní auto a to i když už měl po pracovní době.
Tak pánové, za mne velká poklona a poděkování.
Už jen Váš klient Luboš Greif
Zákazník
Chtěl bych poděkovat panu Ulomovi za pohodové a profesionální jednání. Byl jsem objednaný na servis - svítila kontrolka motoru a vůz neměl výkon. Ihned po přijezdu do servisu se mi pan Ulom věnoval a závadu odhalil během pár vteřin ( přerušený kabelový svazek od hlodavce). Zároveň proběhla i garanční prohlídka vozu v kratším čase než bylo avizováno. Tímto děkuji i servisním technikům kteří se postarali o to, že jsem odjjížděl s plně funkčním a opraveným vozem.
Zákazník
Byl jsem mile překvapen přístupem a ochotou mechanika, který provedl servis. Pán byl ochoten vše vysvětlit, všiml si i drobných závad, které v předchozí pobočce neřešili a vše opravil. S takovým milým a vřelým přístupem jsem se ještě nesetkal. Při dalším servisu určitě využiju znovu Auto Lenner.
Zákazník
Naprosto skvělý zákaznický servis. Ráda bych vyzdvihla proaktivní přístup pana Nebušky, který se mi postaral o výměnu čelního skla, zařídil při té příležitosti technickou kontrolu a dal umýt auto. Nemusela jsem se o nic starat, komunikace probíhala mile a příjemně. Kéž by takový přístup měly všechny servisy. Navíc se na vás na recepci usmívá milý personál, který vám nabídne kávu.
Zákazník
Chci poděkovat Hyundai Říčany Lenner , ale zároveň chci vyzdvihnout profesionální a velmi lidský přístup pana Vycpálka, který se nám po celou dobu od objednání, pojištění i zprostředkování výkupu vždy velmi ochotně věnoval, a to i bez ohledu na svůj volný čas. Je jasným příkladem toho, že dobrou značku dělají vždy lidé.
Zákazník